Elaborarea/actualizarea documentatii
ELABORAREA/ACTUALIZAREA DOCUMENTATII:
Sistemului de Control Intern Managerial: elaboarea documentelor inițiale şi raportărilor semestriale şi anuale ale instituției, stabilirea obiectivelor generale și specifice, stabilirea activităților, elaboarea procedurilor .
Formalizata, a procedurilor operaționale specifice fiecărui compartiment, registrelor de riscuri, precum și a situațiilor de raportare periodică.Sistemul de control intern/managerial al oricărei entităţi publice operează cu o diversitate de procedee, mijloace, acţiuni, dispoziţii, care privesc toate aspectele legate de activităţile entităţii, fiind stabilite şi implementate de conducerea entităţii pentru a-i permite deţinerea unui bun control asupra funcţionării entităţii în ansamblul ei, precum şi a fiecărei activităţi/operaţiuni în parte.
Activităţile de control intern/managerial fac parte integrantă din procesul de gestiune orientat spre realizarea obiectivelor stabilite şi includ o gamă diversă de politici şi proceduri privind: autorizarea şi aprobarea, separarea atribuţiilor, accesul la resurse şi documente, verificarea, reconcilierea, analiza performanţei de funcţionare, revizuirea operaţiilor, proceselor şi activităţilor, supravegherea.
- Politici, manuale, proceduri de sistem, proceduri operationale, instructiuni de lucru, formulare, inregistrari, bune practici, protocoale, etc.;
- Cod de conduita etica, Cod deontologic, Cod de bună practică pentru managementul securității informației;
- Regulamente de functionare, regulamenete interne, regulamente de evaluare a personalului contractual si functionari publici;
- Strategii, implementare strategie SNA, Politici, Programe de dezvoltare, planuri de management;
- Analize: analize de management, analize SWOT, analize de risc, registrul general de riscuri;
- Resurse umane: decizii, dipozitii, hotarari AGA, etc.; fise de post, evaluari de personal, identificare obiective specifice, personale, etc.;
- elaborare/actualizare circuit al informatiilor, documentelor in cadrul entitatii (circuit intern si extern);
- clasificarea informațiilor în funcție de valoare, cerințe legale, importanță și nivel critic pentru organizație: publice, interne, confidentiale, secrete, conform ISO/IEC 27001:2018, Nomenclator arhivistic;
- procesare/prelucrare date in format electronic, chestionare, statistici, etc.;
sondaje: satisfactie angajati, beneficiari, cetateni, pacienti;