Elaborarea/actualizarea documentatii

ELABORAREA/ACTUALIZAREA DOCUMENTATII:

Sistemului de Control Intern Managerial: elaboarea documentelor inițiale şi raportărilor semestriale şi anuale ale instituției, stabilirea obiectivelor generale și specifice, stabilirea activităților, elaboarea procedurilor .

Formalizata, a procedurilor operaționale specifice fiecărui compartiment, registrelor de riscuri, precum și a situațiilor de raportare periodică.Sistemul de control intern/managerial al oricărei entităţi publice operează cu o diversitate de procedee, mijloace, acţiuni, dispoziţii, care privesc toate aspectele legate de activităţile entităţii, fiind stabilite şi implementate de conducerea entităţii pentru a-i permite deţinerea unui bun control asupra funcţionării entităţii în ansamblul ei, precum şi a fiecărei activităţi/operaţiuni în parte.

Activităţile de control intern/managerial fac parte integrantă din procesul de gestiune orientat spre realizarea obiectivelor stabilite şi includ o gamă diversă de politici şi proceduri privind: autorizarea şi aprobarea, separarea atribuţiilor, accesul la resurse şi documente, verificarea, reconcilierea, analiza performanţei de funcţionare, revizuirea operaţiilor, proceselor şi activităţilor, supravegherea.

  • Politici, manuale, proceduri de sistem, proceduri operationale, instructiuni de lucru, formulare, inregistrari, bune practici, protocoale, etc.;
  • Cod de conduita etica, Cod deontologic, Cod de bună practică pentru managementul securității informației;
  • Regulamente de functionare, regulamenete interne, regulamente de evaluare a personalului contractual si functionari publici;
  • Strategii, implementare strategie SNA, Politici, Programe de dezvoltare, planuri de management;
  • Analize: analize de management, analize SWOT, analize de risc, registrul general de riscuri;
  • Resurse umane: decizii, dipozitii, hotarari AGA, etc.; fise de post, evaluari de personal, identificare obiective specifice, personale, etc.;
  • elaborare/actualizare circuit al informatiilor, documentelor in cadrul entitatii (circuit intern si extern);
  • clasificarea informațiilor în funcție de valoare, cerințe legale, importanță și nivel critic pentru organizație: publice, interne, confidentiale, secrete, conform ISO/IEC 27001:2018, Nomenclator arhivistic;
  • procesare/prelucrare date in format electronic, chestionare, statistici, etc.;

sondaje: satisfactie angajati, beneficiari, cetateni, pacienti;